Det där med löften

Då jag startade bloggen för två månader sedan. Holly M, det känns som ages ago. Anyways så var det främst i syfte att diskutera, filosofera och debattera. Men hell no. I min bloggbeskrivning verkar min blogg ganska söt, tycker jag, ju. Men läser man den så inser man fort att den nuförtiden endast handlar om mig, mig, mig. Spännande? Nä, kanske, kanske inte. Måste rycka upp mig.

Jag har ju iofs gjort några tappra försök att diskutera bland annat pälsindustrin, porrindustrin, musik, britneys hår, pinks hårgenderbenders, och berättat om pensionärer som bryter sociala regler. Men nånstans på vägen har det börjat handla allt mer om mig.

Fast å andra sidan...

Kommentarer
Postat av: kalaskulla

det låter underbart! =) call me baby, to hook up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback