Pink

grön klänning

Ikväll/inatt är det dags för grammy award. Cross my finger för Pink.

Bara för att vi gjort slut och jag tagigt bort alla 3845908390485 bilder på henne från min dator, och bara besöker hennes hemsida 1 gång i veckan nu, betyder det inte att jag inte love her fortfarande. Okej, hennes nya frisyr är inte sådär jättemycket att hurra för. Den är nog faktiskt den gräsligaste jag sett. Tacka vet jag den gamla goda frisyrtiden (dvs. all tid fram till nu). Så jag ska skona alla från att posta en bild på den nya frislyren och släng in en random bild på henne. Gillar färgerna.














 


Kommentarer
Postat av: Kimmi

Ehrm...nu när du dumpat Pink, e det okej att jag dejtar henne då? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback