Det handlar om SEX

Sitter och kikar på SexInspektörerna. Det är ju lite kul sådär. Och det är ju bra att par som behöver kan få hjälp. Och att folk som behöver kan titta på det och få hjälp. MEN JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN SOM PAR KAN STÄLLA UPP PÅ DET!!!

Okej, kalla mig konservativ om ni vill. Men jag tror att de flesta som känner mig vet att jag inte är det. Det handlar alltså inte om något sådant.

Men, liksom, varför vill man för hela Sverige berätta om hur man har det i sängen, vilka problem man har, och LÅTA DET FILMAS!?!? Jag menar, det är Sverige vi lever i. Sänds det på teve så kommer folk att titta och folk kommer att prata. Och visst, låt folk prata. Jag brukar inte ha problem med det. Att folk pratar alltså. Men. Hallå. Det finns en anledning till varför man vanligtvis inte har sex i ofentliga miljöer.

Det är inte så att jag ser ner på personerna som ställer upp på det här. Absolut inte. Jag tycker tillochmed att det är ganska strongt. All cred till dem liksom. Men som sagt, jag bara inte förstår hur man kan vilja! Det är ju så intimt. Så privat. Att tillochmed låta det fiiiiiilmas.

Vissa förstår inte att andra kan vilja vara med i porrfilmer. Men det är skådespeleri. Alla vet ju hur kroppar ser ut, nakna, in action. Och folk med , enligt normen, snygga kroppar bör ju därför inte ha problem med att ha sex framför kameran. Jag skulle inte ha det själv. Men iallafall, hellre det (om jag hade haft en killer body) än att ha kameror i hela min lägenhet som filmar mig i syfta att se om jag knullar på rätt sätt. Nej fy fan. Jag skulle aldrig över min döda kropp gå med på det.

Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget. Men jag försöker väl på nåt sätt säga att jag lyfter hatten för de som ställer upp på sådana program som syftar till att upplysa svenskarna (om sånt de flesta redan bör veta). Framförallt ville jag nog egentligen bara droppa frågan hur i helsike man vill ställa upp på det.


Då jag ändå diksuterar sex, typ, så vill jag lägga in min åsikt i den återuptagna debatten (läs
aftonbladet.se) om sexköp till handikappade. Det är absolut ett moraliskt dilemma.  (Redan nu vill jag påpeka att jag inte anser att det ska ske med hjälp av statliga bidrag då det faktiskt inte alltid är en mänslig rättighet) Jag lägger mig vanligtvis inte i folks val ang. att sälja eller köpa sexuella tjänster. Som säljare är det jäkligt lättförtjänta pengar, dock i ett högriskyrke. Som köpare så antar att det ofta handlar om att krydda till vardagen, eller stilla/mätta/göda/föda något typ av beroende. Okej, så var det avklarat. Nu vet ni var jag står där. Men, men, men. Det blir inte lika enkelt om det handlar om syfte att ge en person en fysik närhet som den inte kan få på något annat sätt. Sådant som många "friska" tar för givet. Rent spontant så tycker jag faktiskt att det skulle vara en ganska bra idé att köpa sex om man inte kan få det annars. Men, (jag kan inte säga att jag vet, så jag säger att jag tror) jag tror inte att det fyller den där fysiska närheten som vi nog idag behöver mest. Där varje kyss och smek är fylld med kärlek. Men än en gång. Alla singlar som kör one night stands är inte ute efter kärlek utan fysisk närhet. De behöver bara inte betala för det. Det borde vara samma innebörd som för dessa handikappade.

Så summa kardimumma av ett riktigt långt flum så tycker jag att om Sören Olssons son vill vara naken med en flicka så tycker jag att han ska vara det. Om enda sättet att få det är att han ska betala för det så ska han nog göra det. Hans jämnåriga kompisar som vill vara naken med en flicka går ut på krogen och hittar någon. Han kan inte göra det. Då är det väl inte tokgt att få sex på annat sätt? Genom att köpa det.


Klockan är kvart över tolv. Jag är trött. Får se hur mycket av det här jag kan stå för imorgon då jag vaknar.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback