Dos and donts

Jag borde verkligen ha förberett min presentation inför de kommande två presentationsdagarna. Speciellt med tanke på mitt klag på magistrarna häromdagen.

Jag har mycket att berätta. Men det är lite det som är grejjen. För mycket. Jag har visserligen knåpat ihop en struktur att följa. Men vad jag ska säga under varje punkt är svårare.

Hur fasiken sammanfattar man tre månader på bara en kort stund? Jag kommer att vilja prata en hel förmiddag. Minst. Men men, om jag håller mig till att berätta om det vettiga så ska allt gå finfint. Men vad är det vettiga? Hur projektet varit upplagt? Vad jag har lärt mig? Eller hur jäkla roligt jag haft? Oh well, en lite fin kombination av det hela så blir det nog bra i slutändan. Det brukar bli så.

Så, vad gjorde jag ikväll så? Istället för att förbereda presentationen? Jag såg på film. Ghost Rider.

Vad gjorde du?

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag har lagat korv och potatismos till middag som jag och min syster sedan åt. Sen har jag sett på tv och pratat i telefon. Nu blir det en nattcigg sen sängen. Tur att jag inte har en blogg.....då skulle alla inlägg se ut så här.

2007-05-29 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback