Anything you can do I can do better

I can do anything better than you. ;-)

Idag hade ju som sagt avgångsklassen presentationer av deras produktioner. Det var iofs dag 3 av 3, but still, jag bar vara där idag. Anyways, allvarligt talat, jäklar vad skiftande kvalité det var. Vissa var bättre än andra helt enkelt. Inge konstigt med det. Men snälla, efter fyra år så borde man väl kunna bättre? Iallfall gällande presentationer. Det är projektblock 10, dvs man har hunnit med att presentera 9 produktioner tidigagre, och sett säkert 300 olika presentioner. Borde man då inte ha tagigt till sig och lärt sig av dem som varit bra, och sett alla de stora felen man I N T E ska göra? Det tycker jag iallafall. Så nu är jag väl förberedd att göra en sjukt bra, intressant och spännande presentation om ett år, då det är min tur. Då jag förhoppningsvis står där framme med Emma och Carin och berättar om våran resa till Guinea. :-)

Bäst i test var iallafall
Visual Slaves, de spelar i en liten annan liga än resten av klassen.



20 minuter senare:

Jakob och Annika sprang nyss förbi här i korridoren. Ett kärt återseende. :-) Sen stannade världens bästa videohandlerade Liss-Kulla och växlade en del ord med oss. Det känns roligt att få berätta hur bra jag faktiskt haft det under P9. Vi pratade kommande magisterår. Pepp.

Nu ska jag och Benjamin gå ut och äta, sedan blir det lite häng i Folkparken på KSM-festen. Sen går vi hem och kikar på Dexter. Kvällen är räddad. Helgen blir okej. Jag har glömt min medicin idag. Men snart mår jag bra. Hej.

Kommentarer
Postat av: em

Jaaaa! Vi ska göra ett helt strålande P10 OCH ha fantastiskt roligt också! Vad kan bli bättre:)
Puss på dig din snygging;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback