Återbesök

Igår var jag och hälsade på hos redaktionen på svt. Visserligen består redaktionen numera endast av producenten , men det är iofs inte så bara. Men däremot är redaktionen utbytt mot sexredaktionen! Hummm... Någon sitter på min plats! Och på de andras platser också. Och stökigt var det. Ack och ve! Hur som helst, jag kom dit för att kika på tre avsnitt som ska in för slutredigering i veckan. Och dricka kaffe. Och äta muffins.

Då jag kom hem var jag sjukt deprimerad. Nej, inte för att någon på sexredaktionen har tagigt min plats. Jag var deppad för att det var en helt underbar sommardag, och jag sitter instängd i en lägenhet. Ingen egen gräsmatta. Ingen sjö. Inget korsord. Inte nåt. Nae, men så fick det vara nog med deppande och jag gick ut på en strosig prommenad i solen och satt mig sedan på ett gräs och hängde. Det var härligt. Eller ja, så härligt det går att bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback