Penis i slida, eller ollon mot klitoris.

Nä, det är inte jag som fått någon typ av tourettes. Rubriken är ett litet citat, så litet men ack så stort, från Sex med Victor som jag och ett gäng andra härliga människor tjuvkikade på tidigare ikväll. Summa lumumma kardemumma summarum (listan kan göras längre) så tror jag att det blir ett bra program (håll ögonen öppna i början på september). Jag kommer iallafall att titta på det. Det tycker jag också att ni ska göra. Likväl som ni såklart inte får missa Hjärnstorm som sätter igång tis 21 augusti kl. 21.30, och repris onsdagar 19.30. På tvåan. Jaha, så fick man lite promota det lite också. Jag vet inte om jag får göra det. Men jag gör det iallafall. :-)

Snart kommer bror. Me happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback