Vad är det jag säger?

Whadda day! Det har som vanligt varit tröttsamt men kul. :-) Lite (okej, mycket) studioinspelning, och sedan enkäter på stan. Anyhow, dagens ämne, kroppsspråk, fick ju då mig att fundera på vad mitt eget kroppsspråk egentligen säger. Jag försöker tänka på det. Både på mitt och andras. Men som sagt, vad säger mitt kroppsspråk egentligen? Jag tror faktiskt att jag går rakt in i fällan, typ hela tiden. :-) Dvs. jag är nog ganska värdelös på att dölja verkligheten i situationen. Så det där med att What happens in my head stays in my head, som jag skrev i något tidigare inlägg, får kanske fortsättningen But sometimes it won't. What if you knew what I was thinking? Would it make you like "Whoa!"? (pinsamt, jag citerar Natasha Bedingfield, haha, and I dont even like the freakin song, oh well. Jag vill iallafall inte ha någons babies). Tsss, tänk om alla skulle veta vad alla tänkte om allt och alla. Vilket kaos det skulle bli. Men ganska roligt och trevligt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback