I'm still gathering all the colors of my life to put my rainbow back together

En liten solotripp på en motorcykel genom usa, aldeles ensamen (såklart, det är ju en solotripp) vore faktiskt det alldeles bästa just nu. Men men. Icke.

Förresten, Mötley Crüe kommer ju till sverige i sommar. Varför inte passa på att hångla lite med Tommy Lee? Hmm, ska ta mig en funderare på det där. Det kanske inte är så läskigt ändå. Att mysa med män 40+.

Men det var ju det där med färgerna till min regnbåge. Att samla ihop dom igen. Jaaa, det ska nog gå bra. A, jag ska nog ta och sammanställa en lista på vad som ska göras. För det där med road trip, det går ju inte riktigt sådär jättebra att make it real. A, jag tar och återkommer med den där listan.



What happens in my head, stays in my head




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback