What's goin on?

Jag brukade ju blogga flera ggr per dag. Men nu bara POFF! Så tog intresset slut, mitt iallafall, medan läsarna helt plötsligt POFF blev en massa massa flera bara sådär. Jag undrar om det är det förbaskade Facebook som har gjort att jag spenderar mindre tid med Candylips? Ooooh well, men nu måste jag ju sätta igång igen. Med nåt nytt och fräsht kanske? Men det säger jag ju gämt. Tsss.

Iallafall, nu är det precis en vecka sedan vi kom tillbaks från New York. Ca 2000 foton blev tagna, och därför orkar jag inte gå igenom alla för att hitta de bästa för attt posta här. Istället kommer några randomly valda bilder.




Efter att ha anlänt till NYC på torsdageftermiddag så blev fredagen en massa turistande. Här är jag och Baby på toppen av Empire State Building.



Och på kvällen beställde vi upp Papa Johns till hotellrummet. :-) Dock inte lika underbart gott som jag kom ihåg det.



På lördagen tog vi bussen till DC och det bästa hotellet under resan. Och ÄNTLIGEN fick jag träffa mina älsklingar igen.



Söndagen spenderades mestadels i lovely Georgetown. Där finns en Ben & Jerry's-glassbar. Den fick självjkart ett besök.



På måndagen besöktes The Mall och alla dess monument. Men titta vem vi hittade på vägen dit: R2-D2 utklädd till postlåda.



Och på kvällen fick jag min cesarsallad från Champps. Champps var lite av mitt häng under tiden jag bodde där. Jag fick tillochmed erbjudande att stanna kvar och jobba där då jag skulle flytta tillbaks till sverige. Men nä, det blev inte av.



Resten av veckan spenderades i NYC där vi bara tog det lugnt och had a great time!



För att se fler bilder får ni kika in min facebook. Yeah. Out!

Kommentarer
Postat av: kalaskulla

åååhhhh, åh, åh, ååååhhh...aaahhh, ben and jerry i georgetown...åååh, det är njutning syndigare än, ja inte vet jag...aaahhh...jag kollar vidare och når mitt klimax i facebook! ÅÅåhh

Postat av: Gong

Ain't got facebook, ain't gonna get it... jag får ta o se resten av bilderna live :) Ohh, jag skall ringa nån dag när jag inte är sönderstressad så vi kan ses...
puss

2007-09-11 @ 10:50:20
URL: http://nickegong.blogg.se
Postat av: Sofia

Kalaskulla: Nu kan du kika i Facebook. Nu finns några av dom där.
Gong: Yeeeeah, du får komma hit och kika på bilderna på storteven. :-) Slå en pling då du känner att du har tid så kan vi leka och ha presentutdelning. Då får du även passa på att förklara varför du nobbar Facebook. :-)
Love! till er båda!

2007-09-11 @ 10:58:19
URL: http://sofiawiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback