Så var det dags igen

Efter det underbara och coola usa så är jag tillbaks till verkligheten och idag var det bara att släpa sig ur sängen för att gå till skolan. I mindre grupper träffade vi lärare för att berätta om våra respektive planer inför magisteråret. Jag har ju inte alls kommit särskilt långt i planeringen, trodde jag. Men a, i kinda have to say att det verkade rätt bra då jag berättade om vad jag tänkte att jag skulle kunna göra. Fortfarande är allt väldigt öppet, men Hey, jag känner mig ändå lugn.

Ikväll nångång hade jag tänkt mig föra över alla foton från resan till den här datorn (syftningsfel, tjoho). Då kommer några att komma upp här på bloggen, med lite en liten reseberättelse - shopping, mat, hotell osv. Vem vet, nån kanske vill veta. Om jag får tro borde ALLA vilja veta ALLT. Yeah!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback