...och då är jag glad att jag inte bor ensam

Busy som jag är, har jag inte hunnit kika på första avsnittet av Americas Next Top Model 9. Men, så är jag hemma och är sjuk och tänkte passa på. Så ställer jag in skärmsynkningen feeel. Vilket gör att jag bara via tvn kan se vad som  händer på datorn!

Fair enough. Saken är den att jag aldrig han slå på avsnittet. A, så nu sitter jag här, snyftandes och tycker synd om mig själv. Hur ska jag kunna ställa tillbaks inställningarna om jag inte ser något på  datorskärmen? Det GÅR inte! TVn och datorn är i två heeeeelt olika rum. Nu väntar jag bara på att baby ska komma hem från jobbet och hjälpa mig.

Och snart, mina kära vänner och alla andra som tittar in här varje dag, snart börjar andra säsongen av Dexter, Heroes och vilken säsong det nu är av Desperate Housewives.

Wohoo.

Ikväll är det Hjärnstorm. Och om allt är som jag minns så slipper man se mitt pretty face dyka upp i rutan ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback