Inspirera mig, någon!

Jag får verkligen iiiiingenting gjort. Jag ska skriva ner en kompetensavgränsning, fixa ett najs CV, göra en projektansökan. Allt det här ska vara inne om en vecka. Men hur fan ska man kunna göra en projektansökan om man egentligen inte vet vad det är för projekt man ska göra? Jag vet ungefär vad jag vill skriva för magisteruppsats, men en tydlig avgränsning och en problematisering har jag inte, det är verkligen låååångt ifrån klart. Men jag tar inte tag i det. Jag sitter bara här och stirrar rätt ut i tomma intet. Blankt, är precis vad det är bakom pannbenet nu. Tomt. Usch.

Jag önskar att någon kunde komma och rycka tag i mig och skaka om lite. Någon som bubblar av idéer och engagemang. Denna någon lyser med sin frånvaro. Jag också.

Hohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback