Come on and leave the lights on if that's your thing. It's better for the cameras if you know what I mean.


Ikväll handlar Hjärnstorm om miljöpåverkan, och bland annat färgterapi. Jag provade själv färgterapi, och så jäkla härligt det var. På
svt.se kan man läsa om vad jag tyckte om det hela, och såhär skrev jag i min blogg på kvällen efter jag hade fått behandlingen.

Ja, jag måste se till att hitta nåt ställe in the area som har en sån där boll. Nu är det höst och jag skulle inte ha något emot att bli lite go igen.

Kommentarer
Postat av: Hällis for kvällis

Hej sof
Färgterapi you say, låter ju inte helt fel. Själv tänker jag skippa hjärnstorm och tok-gotta mig i idol och desperate! Äntligen får jag återse min gullesnuppa Bree igen! Pus spå dig

2007-09-18 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback