Vacker utan spackel? (Det rimmar ju inte ens.)

I helgen har jag tränat axlar, armar och rygg. Mycket. I ungefär 6 timmar i lördags slipade jag det blivande sovrummet. Det är ganska stort rum, och jag har inte så stora muskler nu förtiden, så det kändes. Mycket. Så idag tog jag tag i spacklet. Jag är spackelproffs numera. Jag är duktig. Mycket. Så har det ju slipats idag också såklart. Mycket.

Om allt blir som det ska så är nog hela lägenheten målad, från golv till tak, nästa helg. Och då blir det liksom fräsht. Nu ser det mest ut som en lagerlokal. Ganska fresh det också.

Oh så jag längtar tills vi kan flytta in. Jag kommer att mysa som en tok.

Köpte en höstjacka idag också. Min vårjacka från rean -06 känns inte så tuff längre.

Det fick bli en tomat till kvällfika istället för godis. Framsteg?

image170







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback