om jag bara kunde sova hela nätterna skulle allt gå smidigare.

Den här veckan spenderar jag dagarna på tv-huset. Jag vet inte riktigt vad det är, men så fort jag är där sätter kaffesuget igång. Hur många koppor som helst om dagen. Och får jag inte mitt morgonkaffe på en gång blir jag tjurig. Hur som helst känns det gött att vara tillbaks där igen. Om än bara för en vecka den här gången.

Nu börjar det kännas att det är inne på slutspurten innan flytten. Jag blir tröttare och tröttare. Nu vill vi liksom bara få det gjort och flytta dit och få igång ett normalt liv igen. Mitt sociala liv är just nu helt obefintligt. Vänner finns det ingen tid för. Men nu är det bara två veckor kvar. Sen, kära vänner, vill jag leka ofta och länge. :-) Hoppas ni fortfarande vill leka med mig då. :-)

Nu ringer köksklockan. Riset är klart.

Hej och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback