En natt på slottet

I dagarna pågår ett fredsmöte i Annapolis.

Jag har varit i Annapolis. På bal. Det var nog det tråkigaste jag någonsin varit med om i hela mitt liv. .Men sen träffade jag Elis. Jag och
Kullan föll pladask. Han gjorde vår kväll. Där stod vi, i vinröda balklänningar. Min var på tog för kort och underkjolen i form av ett hårt äckligt nät släpades efter mig. Men där låg han. Mitt på buffébordet, och såg lika road ut som vi. Vi bar ut honom och allt blev så mycket roligare.

Jag har fotobevis från kvällen ifråga, men inte digitalt. Så därför efterlyser jag det från min andra hälft miss J. Har du det på datorn? Dels den bilden som visar hur tråkigt det var, och dels den på oss och Elis?


Fotnot: Elis var en annanas.

Kommentarer
Postat av: Kalaskulla

hysteriskt kul om man tänker på det. jag har det också bara i pappersformat. måste scanna alla us-pics. minns du att hanna la sig och sov i bilen? och carina hittade sitt livs kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback