Det som göms i snö...

Öppnar tvättmaskinen. Och där. Mitt bland alla nytvättade kläder. Ligger lösögonfransar. Par i plural. Tre par lösögonfransar! Nä, snarare två och ett halvt. Det tredje paret hade ingen maka.

Frågan är bara... vad gör mina svarta fjädriga, mina gröna och mina rosa lösögonfransar i tvättmaskinen? Det fanns inte en ett enda plagg i maskinen med fickor.

Hmm, på något skumt sätt (läs: busiga katter) måste har fransarna hamnat i tvättkorgen.

Oh well, de var helt intakta. Så med lite varsam sköljning av dem så kan de säkert återanvändas.

På den lilla tillställningen 8/12 kanske? ;-)

Kommentarer
Postat av: Häll

Okej, jävla katter. men jag såg att Vilson ligge rute på blocket, ni är inte sugna på en fodervärd då? Jag kan avlasta er ett par veckor, iaf tills nån vill ha honom, med undantag för första advent då jag är i london och tredje då är jag i kil så rätt kass fodervärd men hu va mysigt det skulle va, thonk about it baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback