Dä ä lika bra å va gla'!

Ja, så står det på lappen som hänger i ett av rummen här på Spetsen på Campus. Den är läskigt lik den Hällen haft på sin ytterdörr hemma, så jag har skäliga misstankar att hon ligger bakom det hela.

Hur som helst, här sitter jag och känner mig lost. Två dagar kvar, sedan flyttar jag. Det är inte färdrigrenoverat. Det är inte färdigpackat. D-uppsatsen går bra ibland. Och segt ibland. Nu, tillexempel.

Men så sneglar jag på lappen som hänger där. Så blir jag faktiskt lite glad. Jag ser det ljusa i det hela: att vi äntligen flyttar, att uppsatsen äntligen börjar rulla på och att det faktiskt förhoppnigsvis är den sista jag behöver skriva på mycket länge.

Kommentarer
Postat av: kalaskulla

sötnos. när ska vi ses?

Postat av: Hällen

Kul att man kan göra nån glad! (=

2007-11-28 @ 16:06:03
URL: http://helenasundholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback