And then there were none...

Nu bor inte längre Wilson hos oss. Han är inte längre min. Nu är han herre i en annan familj. I en familj där han har två tjejer att bossa över. Han blev tydligen ledare på en gång. Han kommer förmodligen ha det väldigt bra där. Och vi kommer säkert också må mycket bättre.

Ändå är jag helt förkossad. Jag drömde en hemsk mardröm om honom, och om Gucci. Sedan gick det över till att det bara handlade om henne. Drömmen blev bara värre och värre och jag vaknade gråtandes. Tårarna tog aldrig slut. Jag blev påmind om vad som hände med henne. Vad vi gjorde för val gällande henne.

Samtidigt har jag inte tid att tänka på det. Det är inte heller någon idé att älta. Och ja, det känns trots allt riktigt bra med Willys i alla fall. Som en lättnad. Men som sagt...

Kommande vecka kommer att bli den absolut mest stressiga någonsin i mitt liv so far. Jag gruvar mig. Men sedan, nästa vecka någon gång, kommer jag att kunna andas ut. Börja om.


image182
Wilson, Willys, Wille och Fluffen

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag lider med dej. Själv funderar jag på att ta bort barbro ibland också. Men nu lutar det mot att det blir en till.
Hoppas allt är bra annars!

2007-11-20 @ 19:14:05
Postat av: Häll

Fuck, han är ju redan såld )= vet du, det finns en till svensk candylips på nätet, taskit va?

2007-11-21 @ 10:53:26
Postat av: Sofia

Nae, finns det?? Vem är hon? Är hon bra? Är hon snygg? Är hon fjortis? Grrrrr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback