Sofia var namnet

Another day's gone by. Summa summarum: bra, effektiv, inspirerande, glatt. :-)

Till råga på allt så var det ju Sofia-dagen idag. Jag hann bli grattad av hela tre personer - vice projektledaren, mamman och pappan.

Fram på kvällskvisten tyckte jag att jag gjorde mig förtjänt av en liten tårtbit och inhandlade en almondytårta med daim på (att jag aldrig lär mig att jag inte tycker att dom är särskilt goda och därför bara skrapar av och äter det yttersta lagret av diam och choklad och lämnar resten!). Jag vet inte om det var för att jag egentligen var sugen på tårta, eller för att jag på ett diskret (?) sätt ville få ett fjärde "grattis", utan att behöva tjata mig till det eller tjura resten av kvällen. Oh well, tårta blev det iallafall. Och äckligt jävla mätt blev jag. Och inte var det gott heller.



Vad jag har förstått så krävs det att jag kommenterar i snygga
Annikas blogg för att peeka på besöksstatistiken på min egen blogg. Antingen fortsätter jag med det, eller så ser jag till att skriva lite mer vettiga saker än bara om hur min dag varit/kommer att bli.

Eller så behöver jag inte vara så besatt av besökare. Ni säger ju ändå aldrig hej, förutom Gong och Linda och Hällen och A.T.några till lite nu och då. Och det är ju inte bara iofs. :-) Men tro inte att jag inte vet vilka många av er andra är ändå. ;-)



Men, för att forstätta prata om mig själv och inget annat så vill jag bara meddela att jag precis sett det senaste avsnittet av Heroes. Hohoooo, nu börjar det hända grejer.



Nu kvällar jag.

Kommentarer
Postat av: Robert; din gamla klasskamrat.

Jag läser din blogg regelbundet...men det kanske du visste redan. Jag hittade den via Gong tror jag. Jag ska kommentera lite oftare i framtiden...både kloka och okloka kommentarer ska du få. Hade hade

2007-05-16 @ 13:10:12
Postat av: Sofia

Hehe, yay, DO it! Mest är jag bara glad att du sa hej. Hej på dig själv du! När ska du ta och falla för trycket och följa strömmen och skaffa blogg då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback