Örebrooo

Ja, där var jag idag, i Örebro alltså. Kanske var det förkylningen och febern som gjorde att jag kände mig lite seg. Och känslig som jag är mot blåsväder så kanske det inte heller är så konsigt. Det blåste som fan.

Men det var trevligt ändå. Trevligt sällskap. Och bilresan hem var inte så dryg som den faktiskt brukar vara mellan Örebro och Nkpg. Dryg var den, men inte så. Och trött är jag. Alldeles för mycket trött.

Kom hem runt 21 och vispade ihop en smoothie. Jag ville kalla mig smoothiekung, men det var tydligen upptaget av någon annan fick jag höra. Oh well. Jag får väl  kalla mig Pro då. Inte smoothiepro, utan bara Pro, det är ju mitt egentliga namn. Namnet fick jag för några år sedan av en alldeles underbar tjej som heter Charlie. i kinda miss her. Lotsa lots.

Hur kom det sig att det började i Örebro och slutade i en liten sorgsen saknad av något som varit men nu är över? Hah, I dunno.

Nu ska jag iallafall se Dexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback