Morgonfunderingar

Skulle sminka mig, men vips fick jag ont i ögat, som en nål eller tre stack rätt in i pupillen. Så nu är ögat alldeles svullet och måste vänta tills det lagt sig lite.

Idag blir det en lång dag, så jag unnar mig sovmorgon.

Jag är fortfarande mätt från gårdagens trerätters. Gott och trevligt var det.


Undrar vad "fikat" 13.30 handlar om? Jag har funderat och funderat. Men jag kan inte komma på nåt vettigt. Aaaaja, men jag får se.

Nu har de flesta i klassen sin sista vecka p9-vecka. Och jag har två veckor kvar, och sedan en månads jobb. Det känns så bra. Jag känner mig inte redo att sluta om två veckor. Hade absolut inte pallat att sluta redan på fredag. Usch.

Vi pratade om det igår, det här med den där deprissionen som ofta infinner sig efter olika projekt och produktioner. Jag kommer nog garanterat att få ångest. Men ja, det är ingen idé att fundera på det nu.

Nu är ögat lite bättre igen. Dags att göra mig i ordning.



Tittar på Go' morgon Sverige. De pratar om Eurovision Song Contest. Och titta där, det serbiska inslaget sjungs av en liten tjej som har på sig en rosa Ramones t-shirt. Det kändes nästan lite mer udda inom schlager än vad Lordi gjorde ifjol, tycker jag. Men lite sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback