Lim

Satt och limmade (efter att ha ritat och klippt och skurit en massa) bokstäver på kartogn idag. Insåg ganska snart att jag glömt bort hur jag en gång i tiden tyckt att det var ganska trevligt med lim.

På mellanstadiet kunde jag på lektionerna fördriva tiden medan jag väntade på att alla andra skulle bli klar (ja, jag var lite av ett geni i skolan de första 7 åren) genom att limma på mina handryggar (heter det så?). Sedan lät jag det stelna för att kunna dra bort det, som om det vore ett extra lagen hud. Fräsht? Nej, inte alls. Verkligen inte.

Ganska snart kom jag på att man kunde sniffa lim. Jag gjorde ett mängd försök, men kan inte minnas att det gav särskild mycket effekt. Strax efter kom jag i kontakt med det där med att sniffa tändargas. Det gick inte heller så bra. Jag gjorde ju fel. Det där med att man skulle ha en plastpåse och en stor gastub hade jag missat totalt. Hah! Looser!


Kommentarer
Postat av: Robert

Akta dej för snabblim. Det går mycket fortare än vad man tror.... precis som jag.

2007-05-19 @ 00:25:14
Postat av: em

haha, vilken liten bus du varit sofia! du som är så lugn o sansad nu menar jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback