Kårtegen 2007

SOF-Kårtegen i Linkan var väl riktigt trevlig. Mycket folk längs med gatorna, och knasiga studenter i fokus. Temat var usa.

Röda Arméns Gosskör som jag och Linnéa följde med till Uppsala och STORK i fjol
Simpsonsflaket var snyggast
Sån här mobil partysoffa vill jag också ha!

Psssssssst. Alla bilder är tagna av Jan Christer Persson på Östgöta Correspondenten


Jävla trött jag har varit i helgen då. Sovit alldeles för länge, sett på alldeles för mycket film (Pan's Labyrinth, The Prestige och Babel, ja, det är mycket på en dag) och ätit en eller två godisar för mycket. Hade planerat att träna idag. Men det blir inget. Som vanligt. Kanske blir det en prommenad på stan. Måste hitta shoes som inte ger mig skavsår så fort jag tar på mig dom. Det är faktiskt en av orsakerna till att jag tagigt bilen till jobbet i veckan. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback