Jaha, och hur gick det då?

Jo då, den där slappardagen jag planerade gick alldeles utmärkt. Jag har legat i soffan i stort sett hela dagen. Middagen stod helt plötsligt serverad på bordet och diskade undan sig alldeles själv. Jag tog iallafall inte hand om den, men det finns ingen nu, disk alltså. Härligt va? :-)

Glodde lite på Open Season. Blanding av Shrek och Over The Hedge, om jag själv får tycka. Helt okej.

Fick tråkigt och tog fram min beauty box. A, det är fatiskt en beatuy box, där jag tryckt ner fyra sminkväskor. Så jag satt bakåtlutad i soffan och då allt smink var på bestod större delen av mitt face av härliga färger - turkos, grön, guld, vitt och rosa. :-) (Fick förresten tråkigt igårkväll också och tog som vanligt fram min make up och rockade loss)



Men så fick jag order att tvätta bort allt så inte soffan skulle bli dränkt i smink! But whyyyyy, vore det inte roligare med en pastellig soffa än en vanligt tråkig biege? Nä. Nähä!

Har nyss sett klart Transamerica. Den är fin den.

MEN, men men men, det är ju inte så jäkla härligt att bara inte göra nånting ändå. Fick som sagt ganska fort rätt tråkigt. Blev inte direkt pigg heller. Snarare tvärtom.


But oooooh well. Dagen är över och imorn äre nya friska tag som gäller. Känner mig nästan lite inspirerad nu, att städa och tvätta. Men hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig känna någon som helst connection med Bree Van De Kamp.

Word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback