Way Back Into Love

Det är mycket som händer just nu. I mitt liv. Å ena sidan går det fort. Å andra sidan står det still. Contradiction.

För att koppla bort alla tankar, alla känslor, åkte jag och B ut till Ågelsjön. Skog och vatten. Precis vad jag behövde. Vi gick och gick och gick. Jag träffade en bergsvägg som ville prata med mig. Koko liksom. Men jag lovar, det ville prata. Och jag lyssnade. :-)

Sedan hittade jag en fin klippa att sitta på. Och där satt vi. Länge. Det var bra. Det gav mig ny energi. Skog och vatten är bra. Alltid.

Med ny fräsht luft i lungorna tog jag mig in till stan igen för att möta upp Mysiga Madde. Vi tryckte i oss varsitt kycklingspett innan vi slank in på bion för att se Music & Lyric. Ingen av oss särskilt big fan of Hugh Grant. Inte innan iallafall. Och defenivit inte efteråt. Madde trodde att jag somnat där ett tag. Det säger mycket om filmen. Drew är ju söt, men det räcker liksom inte. Inte räcker det att trycka in en konstig Cora heller. Och hiten Way Back Into Love. Ha! But still rätt sött.

Bra dag. Trevlig kväll. Jag är nöjd.

image66
Inte från ikväll. Men en annan. Maddie and Me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback