Utmaning

Jag blev utmanad av Anna!

Reglerna är följande:
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dom veta att dom blivit "tagna" och att de ska läsa ens blogg för mer information.

Hoohoho, jag är ju inte så bra på sånt här tror jag. Underliga/egendomliga saker om mig själv. Hela min image går ju ut på att vara underlig! Yo! Skojja bara, såklart!

Okej, here we go:

1. Jag gråter ofta då jag tittar på teve. Det spelar ingen roll om det är en välgörenhetsgala om barnen i afrika, eller ett outsideravsnitt om folk som stammar, eller djurpoliser från huston och new york och allt vad det är, eller bröllop i bonde söker fru, eller om nåt medium får kontakt med nån död släkting på det okända, eller föräldrarlycka. Jag gråter som ett barn. Jag gråter såklart också väldigt lätt till saker som jag ser/hör irl också.

2. Ibland tror jag att jag kan sjunga.  Då jag och Benjamin lirar gura så får jag för mig att sjunga ibland. Och vid ett fåtal tillfällen inser jag hur grymm jag egentligen är på det, att sjunga alltså. Det är underligt. Eftersom jag faktiskt inte är det.

3. Jag har ett sjukt bra detaljminne från min barndom. Jag är född '83. Från '86 och frammåt är det jag som har koll på vad vi gjort på semsestrarna. Det betyder att jag i tidiga tonåren lyckades komma på ett bra sätt att tjäna en extra slant: Sortera in alla foton i fotoalbumen i rätt ordning.

4. Jag tycker att det är snyggt med rökare. Såhär va; jag tycker det är ganska ofräsht egentligen, men lukten och så. Speciellt sen jag själv slutat. Men nog fan är det snyggt med en person med en cigg i handen och en öl i andra. (Förutsatt att personen själv är snygg, såklart). Gärna svartvitt. På ett foto.

5. Jag har druckit sprit utanför FBI's högkvarter i DC. Hade inte fyllt 21, hade besök från Gong från Sverige, hade fortfarande inte fattat att det var okej att festa hemma på mitt rum, så vi skulle förfesta på stan. Spriten hade vi i en vattenflaska. Men vi visste inte var vi skulle dricka det eftersom vi inte ville bli haffad av polisen som kryllade runt om i stan. Så det slutade med att vi satt oss på trappen på FBI.

6. Jag drömmer mardrömmar om jag sover på vänster sida. Alltså om jag ligger på vänster sida då jag sover. Problemet är bara det jag bara kan somna på vänster sida.


Jaha, hoppas det där var egendomligt nog.

Dags att utmana någon då.

Jag utmanar:
Helena 
Linnéa 
Emma
Johanna

och precis som min utmanare bryter jag mot reglerna och väljer att bara utmana fyra stycken.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback