Triangeldrama DeLuxe

Jag fachineras av mina drömmar. Jag ser liksom fram emot dem då jag somnar, för man vet aldrig vad mitt undermedvetna (eller vad nu drömmarna kommer ifrån) sitter och lurar på.


Inatt drömde jag att B och jag var nånstans. Vet inte var. image43
Men det var vi två, och Tommy Lee. Sen hade jag väl fått Tommy
att tro att jag var intresserad av honom (vaaaaad kan det komma ifrån). Så han blev ju såklart kär i mig.
Så då vi stog och pratade stog B 10 centimeter ifrån oss och knuffade på Tommy för att få honom att fattta att  han ska hålla händerna borta.

Så jag förklarade att jag inte var intresserad (yeah right) och då blev han arg som fan. Jag hade led him on liksom. Haha.
Men sen fick jag en stund med honom själv ,och då var vi ju tvungen
att hångla lite grann. Jaja, så det kan gå.

Berättade det här för B då vi vaknade i morse, och jag fick okejat
att jag hade fått hångla med Tommy Lee om chansen hade kommit. Om det var på skoj. Haha, men saken är den att jag nog inte vill
hångla med honom om jag hade fått chansen. Neeee, lite otäckt
är det nog att han är 40+ liksom.

Det gäller ju att skilja på reality och dreams liksom.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback