Tidsfördriv

Jag borde söka sommarkurser, men innan dess får det bli en halvtråkig lista:

Tre namn som du har:
1. Hanna
2. Sofia
3. Helena

Tre namn som du har använt på internet:
1. Candylips
2. Soho
3. Sofahja

Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:
1. Läst bloggar
2. Gosat med Gucci
3. Funderat på om jag tycker att kyckling är godare kokt än stekt

Tre saker du gillar med dig själv:
1. Att jag lärt mig gilla mig själv
2. Att jag tycker som jag gör om saker och ting
3. Att jag är jäkligt smart

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Min lever
2. Att det blir kaos i mitt innersta om det inte går som jag tänkt mig
3. Att jag aldrig blir nöjd

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Örnsköldsvik
2. Stockholm
3. Belgrad

Tre saker som du är rädd för:
1. Att saker och ting inte blir som jag tänkt mig
2. Förlust. Känslomässig sådan.
3. Pizza

Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Nike träningsbyxor
2. Ring från Erika Tubbin
3. Katthår

Tre viktiga saker som du äger:
1. Mitt liv
2. Mina glasögon (de är viktiga. Jag måste ju se nåt ju)
3. Mitt minne.

Tre av dina favoritband:
1. Familjebanden
2. Vänskapsbanden
3. "Blandat"-banden med alla trackslistor från '90-'96

Tre saker som gör dig glad:
1. Musiken
2. Katterna
3. Familjen/vännera

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. De som Låter mig må bra
2. De som Låter mig vara glad
3. De som Låter mig vara den jag är

Tre nya saker som du vill prova inom ett år:
1. Hemlighet 1
2. Hemlighet 2
3. Hemlighet 3

Tre saker du ångrar:
1. Första
2. Andra
3. Trejde

Två sanningar och en lögn:
1. Jag är mer gay än straight
2. Jag har varit vegetarian
3. Jag har bytt ut alla lampor i lägeheten till energilampor

Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:

Tar listförtattaren för givet att man ska tända på det motsatta könet? Eller att det ens finns ett kön, och ett motsatt sådant? Anyways:
1. Feminitet
2. Att han har ett intresse för nånting överhuvudtaget
3. Att han spelar trummor eller gitarr.

Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:
1. Läste inte den här frågan
2. innan jag svarade på förra
3. så jag slår ihop dom

Tre saker som du inte kan göra:
1. Supa mig redlös full som en gång i tiden. Och that sucks.  
2. Spela gitarr lika bra som jag skulle vilja
3. Spendera hur mycket pengar jag vill på vad jag vill.

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Snus
2. Att jag med all rätt kunde kalla mig skejtare och cruisa runt på byn med brädan
3. Tiden i USA

Tre saker du önskar dig: 
1. Att jag, och alla i min närhet får vara frisk (kalla mig klyshig, men det ÄR min högsta önskan)
2. Att sommaren blir precis som jag planerat
3. Att jag ska ha råd med tatueringen nästa månad

Tre anledningar till varför du är du:
1. Profisionella föräldrar
2. Musiken
3. Ett års "klara mig på egen hand iannat land".

Tre saker som du gillar att göra på fritiden:
1. Softa
2. Fika och glo på folk, med gott sällskap
3. Göra utflykter

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Utan större ansträning hitta kurser jag kan läsa i sommar
2. Att jag lägenheten städade sig själv
3. Sitta med mamma och pappa på den nyskottade bryggan i hemma i leding och dricka varm choklad

Tre saker som du vill bli:
1. Rik
2. Frisk
3. Efterfrågad

Tre ställen som du vill besöka:
1. Skåne
2. LA
3. Tokyo

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Dokumentärfilmen som börjat ta form på riktigt nu
2. Save the cheerleader, save the world.
3. Föda barn



Sådär, jaha, dags att hitta sommarkurser då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback