Short cuts

Har inte postat något idag. Men jag har inte riktigt tid nu heller. Iallafall så har jag surrat med Anna Tweddell på msn ikväll. Helklart dagens höjdpunkt. Om nästan inte till och med helgens höjdpunkt. Det var bosktavligen talat åratal sedan vi pratade. Hur trevligt som helst!

Tog en tripp till Linkan idag. Utflykter gillar vi.

Imorn äre måndag. om nån hade missat det. ska bara jobba halvdag hade jag tänkt.

bara onödigt att sitta här och skriva då jag ändå inte kan skriva ordentligt. så nu lägger jag ner.

nu ska jag hämta tvätt, sen lira lite poker med vårat nya fina pokerset. och äta godis.

Yo!


Kommentarer
Postat av: A. Tweddell

Gullunge!! Du var min höjdpunkt med! Vi har många kafferep och godispåsar att ta igen! Du är söt och saknad! Sov så gott! Själv jobbar jag emot en veckas ledighet! Yippiee! Snackes snart igen! Kram kram kram!

2007-03-19 @ 00:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback