Så jäkla gött

Sovmorgon. Vaknade och tittade ut. Sol. Gräs. Inte minsta lilla snöflinga på backen. Så jag slet på mig kläderna och gick ut på en såndär mysig helgpromenad. Det finns inte minsta spår på att det för en vecka sen var kallt och snöigt och jävligt.

Snart är det påsk och jag ska hem till björna. Där får det gärna vara snö. Det ska vara snö på påsk. Så att man kan vara på sjön hela dagarna och pimpla, sola, åka skoter, och bara mysa.



image49
Påsken 06. Vid våran brygga nere vid sjön.
En månad från nu ungefär, fast då alltså, och
gott om snö. Härligt!




För övrigt kommer dagen att spenderas med forstatt småstäd. Sen blir det mat, mys och schalger hos min kära kusin Hanna i Linköping. Ska bli så trevligt. Jag önskar er alla en ünderbar dag.

Yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback