Once u've gone black, u never go back

Fikat med Gong var trevligt och välbehövligt. Och nej, det var ingen ironi i förra inlägget or what so ever. :-)

Nu sitter jag mest och gruvar mig för hårfärgningen som ska göras innan middagen. Det är ju typ något av det tråkigaste som finns, next efter raka benen och plocka ögonbryen. Hur som helst, jag har fått utväxt, igen, och måste färga det. Igen. Det dumma är att utväxten ser blond ut. Riktigt blond alltså. Men grejjen är att jag egentligen faktiskt har mörkrbunt. Jaja, men det blir svart idag igen. Jag gillar det svart. Men ibland är det så att jag saknar alla andra hårfärger som varit på besök on my head.

Ett tag var det tillexempel rött som gällde. Och kort. Men idag ska det bli långt/längre. Baby ska limma fast lite löshår nämnligen. Och ska jag klippa lugg eller inte? Hmmmmmmmmmm.

image67
På den tiden då håret var rött och tänderna vita.

Kommentarer
Postat av: Helena Sundholm

Snygg, snyggare snyggast! Jag skrattar got tåt att BABY ska limma fast ditt löshår. Åh va kul, btw, Johanna blev mamma till en liten ALWA i onsdags! kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback