Nu är det på riktigt

Så är jag ganska nyss hemkommen från första dagen av inspelningar. Det var så skoj att få sätta igång. Men jäklar var jag har burit grejjer. Och kört bil. Och roddat och haft mig. Så jäkla bra dag! Okej, på slutet av dagen/kvällen var jag ganska irriterad och hade gott om ryggvärk och var jäkligt trött. Men Hey, vem var inte det liksom.

Mina underbart snygga kompisar dök ju också upp och gjorde dagen genomförbar överhuvudtaget. Vissa var så pass snygga att nån blev lite smått intresserad där tror jag. Hihi. Tråkigt nog hamnade de i fel grupp. :-( Men tack ändå, ni var viktiga ändå ju.

Jaha, så är klockan 21.00 och om ca 12 timmar dyker teamet upp här i min lägehet för att filma en liten trevlig scen i mitt kök. Jag måste dammsuga.

Summa kardemumma av dagen:
Stressigt
Tröttsamt
Tugnt
Hispigt
Trevligt
Lärorikt
Mysigt

För övrigt var lunchen på Arbetets Museum god, välbehövlig som framförallt billig. och billigt gillar vi.

Imorn blir min huvudsakliga uppgift att fota pressbilder med stillbildskameran, och haffa folk för lite enkätfrågor.

Over and out

image54
Imorn fotar jag stillbild. Inte med min snygga Eos though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback