Inspiration

Jag behöver inspiration. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag HAR inte ens något att skriva. Men jag vill ju. Inget särkskilt har hänt. Inget särkilt kommer att hända. Rätt tragiskt, huh? Fast å andra sidan, kanske är det bättre att det är tragiskt att inget händer än att något tragiskt händer. Men allt behöver inte vara svart eller vitt. Right?

Idag ska jag till sjukan och sticka nål igen. Jag gillar ju nålar (rätt bisarrt, jag vet), så jag har inga problem med det. Men va fan. Jag är less.

Jag låter rätt negg idag. Men så är det inte. Men inte på något särskilt bra humör heller. Som allt annat idag. Allt är bara så lagomt idag. Men wtf, klockan har inte ens hunnit bli åtta, och jag har inte ens varit vaken en timme. Så nåt håll lär det luta åt i slutet av dagen.

image62
Kan inte de här donnorna komma och hälsa på mig idag och överösa mig med
inspiration. Då kommer ingenting någonsin ever vara lagom igen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback