...för att jag vet att det alltid ordnar sig.

Efter förra inlägget tog jag en promenad, med lite inslag av jogging, hoppsingar och boxningar, i ren överskottsenergi. Svävade in på Ica Kneipen och köpte lite godis. flög hem, lätt på fötterna, och kikade på ett avsnitt av Americas Next Top Model (hurra för nedladdning av amerikanska serier). Och vips så insåg jag att dagens missär är glömd och att jag redan längtar till morgondagen.

Benjamins eviga tjat om att allting faktiskt ordnar sig, har börjat verka på mig tror jag. Jag börjar tro på honom då han säger det. Jag har till och med börjat säga så själv: det ordnar sig alltid.  


Kommentarer
Postat av: AK

u´ll be alright, mate!=)

2007-03-16 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback