En snabbis

jag passar på att skriva väldigt kort nu i förbifarten. så att ni trogna läsare inte behöver undra var jag håller hus. det ska jag svara på: jag jobbar. jag vaknar, jag jobbar, jag kommer hem, jag lägger mig för att sova. på den vägen är det. senaste veckan har jag kommit hem från jobbet kl. 22+ varje kväll. Men se ni det göööööör inget. För det är så jäkla gött och häääärligt. Och tröttsamt. Men framförallt najs.

Imorn ska jag iallafall vara ledig. fick precis erbjudande att följa med på ett reportage i sthlm i morn. Hade ju suttit fint. men hey, jag ska vara hemma och ta hand om mig själv och träffa underbara Linnéa för en lunch. jag börjar få lite absitnens. känner att jag försummar vännerna nu under praktiken. and that's no good. men jag antar att det är så det är att inte vara student och hinna klämma in små fikor. men hur som helst, lunch imorn med linnéa. det behöver jag.

så ska jag ju få leka med hon snyggaste och mest vältränade tjejen i stan på kvällen. och hennes man är i krokarna också. vi får se vad det blir för skoj vi hittar på.

helgen spenderas i sthlm på kalas hos svägerskan.


det blir lite väl lite blogging nu för tiden. men keep up the good work att kika in några gånger per dag, för då ni minst anar det...;-)

S

dagens ord: med lite pill ordnar sig det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback