En konstig dag

Idag har jag fnittrat som en liten flicka ungefär från då jag kom till jobbet i morse till nu. Haft så jäkla konstig dag så jag vet inte vad. tiiihihihi.

Det konstigaste av allt var nog besöket på ica maxi. jag och en medarbetare gick runt och tömde deras hyllor på corn flakes, juice, diskmedel, kaffe och choklad. och då menar jag verkligen att vi tömde! nästan iallafall. Och inte fick vi vara ifred heller. "Är det storhushåll eller?" eller "Oj, vad choklad, men ser ni jag tycker inte om den där mörka chokladen för jag bla bla bla bla"  NÄHÄ MEN VILKEN TUR ATT DET INTE ÄR TILL DIG DÅ!!!!

haha, det kanske inte verkar särskilt roligt för er läsare, men vi hade jäkla skoj i alla fall. eller skoj vet jag inte om det var, egentligen, men...a.

för övrigt har jag mest kört runt i en bil i dag, skräpat ner hela max hamburgerrestaurang med diverse dippsåser och papper, och ätit choklad.

Men jag kan inte sluta fnittra. haha. känner mig påverkad av något. tro vad det var i det där gröna teet jag blev bjuden på i morse! Det måste vara det! Kanske
Cannabistanten som varit i farten. :-) Hon verkar söt. ;-)

Nu sitter jag sjävl här på redaktionen. Alla andra (okej, vi var bara två idag) har gått hem.

Men nu ska jag åka och göra ett sista ärende. Sen gör jag också helg.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback