Det är inte alltid rosa moln

Idag var en sån där dag då jag bara ville att någon skulle hålla om mig och bara krama. Men icke. Jag har tyckt synd om mig själv hela eftermiddan. Får man det? Tycka synd om sig själv ibland. Hur som helst. Jag gjorde det i alla fall. Varför? Ingen aning. Kände mig kanske ensam på jobbet. Kanske kände att alla energi bara sögs ur mig. Varför? Det vill jag inte gå in på.

Jag tog iallafall med mig humöret hem. Som tur var fanns det iallafall någon där som höll om och bara kramade. Jag är inte värd det. Egentligen.


Kommentarer
Postat av: Hällen

Vännen! Du skulle ha kramat mig, jag tyckte också synd om mig själv, precis då, i torsdags jag börajde gråta vid diskbänken och var tvungen att ringa mamma. Vi kunde ha kramat varann!

2007-03-17 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback