Bland pannkakor och multikompetenta linjaler

Idag var det torsdag och jag hade den där feelingen att det skulle bli som förra torsdagen. En förjäklig tycka-synd-om dag. Inte för att det var torsdag, utan för att förutsättningarna såg ut som de gjorde.

Upp som en sol och ned som en pannkaka, heter det ju. Idag var det upp som en sol och ner slank en pannkaka. :-) Solen skiner fortfarande. Inte av någon särskild anledning, utan snarare av den anledningen att det inte finns någon anledning till att den inte ska skina.

På tal om pannkaka så förlorade jag idag kampen mellan SMHI och Tjocka Kocken a.k.a Fat Chef. Vem jag ska skylla på har jag inte riktigt koll på. Så dagens pannkaka intogs på Fat Chef. Och jag måste inse att jag fan inte tål pannkakor. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback