As good as it gets

Så vad det ju det där med elektromagnetism.


för övrigt har det varit en bra dag. ovanligt trött frammåt eftermiddan. skulle pallra mig till gymmet. istället blev det lite quality time med madde och linnea på fräcka. ett lätt val tyckte någon. klart det är. tycker jag. men kanske inte rätt val. en jäkla skillnad det där. ;-)


pratade med doktorn idag. mina levervärden är åter normala. tjoho. kortisonet verkar tydligen. asbra. angående alkoholen så är det okej med lite fest nu och då. så länge jag inte dricker "en sjuttiofemma sprit i veckan". haha. no worries. sprit har jag inte druckigt på flera år. en kall öl skulle därför sitta rätt gött nu snart. nån som är sugen att joina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback