Lgnht Sthlm

Sitter och spanar på rum i sthlm. Det finns ju faktiskt en hel del. Men oj vad viktigt det måste vara att trivas med den man hyr in sig hos. Hohooo annars liksom. Förutom Gunde då, henne vet jag att kanske eventuellt skulle kunna funka med :-)

Men så slog det mig: Varför sitta och kika in rum och lägenheter i stockholm då jag inte ens vet när, och framförallt om jag ens ska dit.? Eller varför!

Usch, varför skulle jag börja tänka på det nu för. Jag har ju sommarlov.

Men på tisdag, då ska jag sätta igång med att börja fundera och planera för mitt sista år; vad vill jag? vad kan jag? vad vill jag kunna? var vill jag vara? vilka kontaker har jag? osv osv.

Ja, det ska jag börja med på tisdag, så att jag är förberedd då jag kommer tillbaks från usa och direkt slängs in i den där akademiska världen jag för ett halvår sedan insåg att jag inte hörde hemma i.

Kommentarer
Postat av: Lottaa

Du får alltid bo hos mig! Iallafall tills du hittar nåt vettigt. Så du vet babe!

2007-07-29 @ 11:22:40
Postat av: Sofia

Nämen så snällt! Ja, vi får väl se vad som händer. Jag antar att din nya adress finns på eniro! ;-)

Postat av: Lotta

I guess. I täby hamnar jag iallafall!

2007-07-30 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback