Kör inte så fort, jag hinner inte se nåt ju!

- Fan vad vi pratar lite med varandra egentligen. Eller ja, jag pratar ju men du pratar ju inte.
- Mmm...
- Ja men se! Jag börjar prata om nåt, och du mumlar nåt. Istället för att hålla uppe konversationen.

(fem minuter senare och ombytta roller)

- Har du sett här?
- Mmmm...
- Det var två helikoptrar som krockade i usa.
- Mhmmm...
- Det var nån biljakt och så följde helikoptrar från olika tevekanaler jakten och yada yada yada yada yada bla bla bla.
- Men SLUTA PRATA MED MIG JAG SITTER JU OCH SKRIVER SER DU VÄL!?!?!?

Kommentarer
Postat av: AK

Hahaha, klart jag minns. MAILA mig! Gimme the name mate!=) Haha, jag ska ge dig en uppdatering av mitt liv som slut oxå. OMG. Anyway, verkar som om brorsan drar till Ume eftersom han inte kom in i Linkan, men jag kommer förbi iaf. Varesej du vill eller inte!=) Pis out

2007-07-30 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback