Em har kommit hem

Efter ett halvår i Tokyo så var det fint att få träffa Emma igen. Hon var så fint uppstylad med hårspännen och smycken och diadem och armband och en alldeles jättefin tatuering på bröstet. :-) Det var så skoj att få höra om allt hon hade att berätta. Mest fascinerade tyckte jag nog var the Love Hotels. Jag tror jag ska öppna upp ett själv.

Så var det ju också jättehärligt att hänga med alla tjejer igen. Har inte träffat dem på hur länge som helst känns det som. A, det var bra. Det var det. :-)

Ja, och imorgon är det måndag.


Kommentarer
Postat av: em

Du är en av alla pärlor som jag sett fram emot att få komma hem till! Det var jätteroligt att ses igen och nu längtar jag efter att få flytta "hem" till nkpg. Ska bara klura ut om det ska köpas bäddsoffa eller säng..:) puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback