Det går upp och ner, men det klarnar. Och det är bra.


Så var det ju det här med det här sista året och vad jag vill göra. Och... kanske det inte är Stockholm som är the shit.
Nu hoppas jag på ett annat projekt som verkar hur skoj som helst. Där kan jag nog utvecklas också. Ta ett steg närmre vad det faktiskt är jag vill. Frågan är bara om jag kan hålla mig cool nog att vänta. För om det inte blir av... hohoo.

Anyways, eftersom jag har nya funderingar och idéer och planer varje dag så kanske det här inte känns aktuellt imorgon. Men någonting säger mig att det är så rätt och så bra. Samma någonting som talade om för mig att det där med afrika var fel. The thing that's called 'gut feeling'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback