Då man upplevt det värsta man någonsin kan uppleva, så kan det iallafall aldrig bli värre


Trots en jäkligt trevlig kväll igår så var det fan inte värt dagens huvudvärk, illamående, svettattacker, frossa, skakningar osv osv. Jag trodde verkligen ett tag där att jag skulle må så där forever and ever for the rest of ma life. Det hade inte varit gött.

Nä, jag har verkligen aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Inte ens då jag låg på golvet på toaletten på sjukhuset med dropp i armen och kräktes. Nä, inte ens då, då jag på fullaste allvar trodde att jag skulle dö (ja, på fullaste allvar) mådde jag så dåligt som jag mådde idag.

Men då uppenbarade sig ett glas treo och en sallad från Paus framför mig och POFF, så mådde jag bättre. Det finns verkligen ingen bättre bakismat än salladerna från Paus. Värt att nämnas kanske att de funkar alldeles utmärkt även då man inte är bakis.

Oh well. Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och kika på film. Sedan ska jag ringa ett samtal jag inte ser fram emot.

Word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback