Varför inte passa på att få saker då det ändå är Valentine's Day?

Går vi bakåt i tiden en vecka eller nåt, så var jag och Linnea och Sofia på en liten shoppingrunda på stan. Dvs, de shoppade, jag kollade. Bland annat på ett väldigt väldigt jag-halsband på Sisters. Vid middagen satt jag och baby och pratade om dagen, och jag berättade om det där najsiga halsbandet.

Idag. En vecka senare. Är det Valentine's Day. Senast igår pratade jag och baby om att vi inte skulle ge varandra något idag. Istället skulle vi mysa lite extra och ta hand om varandra lite extra. Och äta gott.

Hem kom vi från träning och jobb. Och fram plockar han ett pakeeeeeeeeeet! Från SISTERS. Då jag berättade om det där halsbandet, vilket jag tyckte att jag bara gjorde i förbifarten, så hade han snappat upp det. Så innan han hämtade mig från träningen ikväll så var han och köpte det. Tihi. Så sött. Jag blev så arg på honom. Det är ju faktiskt ganska elakt att göra sådär. Men men, jag blev iallafall jättejätteglag. :)

Skulle posta en bild med det. Men hittar ingen på nätet. och ids inte fota det nu. men det kommer säkret på plats här sen nån gång.

Iallafall så är det som skinnremmar. Typ som en betlsel för hästar, eller grimma eller nåt. åsså där fram äre en massa kedjor och hjärtan och nycklar och gudinnor. Me likes. A lot. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback