Tillägnat Kalaskulla

Surfade runt igår och hamnade av en ren slump på Kalaskullas blogg. Det fick mig att sakna henne. Kalaskulla är en av världens coolaste tjejer. Jag hängde med henne så mycket jag bara kunde av all min lediga tid i USA.

Vi brukade spendera tiden med att:

bleka håret
färga om det för att det alltid blev oranget (mitt iallafall)
hänga på Starbucks
slå varandra
(eller ja, jag slog henne)
stoppa ner fingrarna i varandras halsar (undertecknad utförde det hela)
shoppa kläder tillsammans. Som vi sedan förvaltade åt varadra. (skulle aldrig gå idag då hon har krympt och jag har motsatsen till krympt)
göra oss så snygga att folk trodde att vi var kändisar (trodde vi ja!)
cruisa runt i Virignias lyxområden där man har guldstaket runt husen
döpa annanaser till namn som tex Elis
disktuera läppförstorningar
smygdricka sprit utanför FBI's högkvarter
smygdricka sprit på mitt rum
smygdricka sprit överallt hela tiden
smyga runt i chinatown och övertyga den ena att det inte är skotthål i bilarna
stå i burar och dansa och ta betalt
åka limousine
skratta åt de otroligt pinsamma sakerna hon råkade ut för med jämna mellanrum
skratta åt en otroligt konstig bekant vi hade, som vi tyckte lite synd om...ibland
åka vilse på Pentagons parkering
beställa bakispizza a la Papa Johns, var vi än befann oss
diskutera hur vi skulle ha uttalat "Rosslyn" innan vi kom till usa
åka berg- och dalbanor
hänga på Pentagon row

hänga i Pentagon mall

älska Georgetown



Shit, vilken sköj tid vi hade. Hanna och Emelie gjorde ju inte det hela tråkigare. Saknar tjejerna. Saknar usa. Ska dit i sommar. Längtar. Men det blir ändå inte samma sak som det var. Kan det aldrig bli.

Vi pratar alldeles för sällan!

Nu är det VERKLIGEN
dags för en reunion!


jag och kalaskulla












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback