Tidsfördriv

Sitter i skolan. Har jobbat. Ska gå och träna. Om en timnme. Jättetrött. Orkar inte gå på stan. Orkar inte gå hem. Så därför sitter jag här i skolan och nördar så länge.

Kanske ska fylla i en lista så länge? Ja, jag ska leta fram nån.



reser helst till: New York. Bestest place ever!
tidning jag gillar: FOTO
favoritsite: Google, såklart. Källan till allt gott.
fikar gärna på: Räknas enbart kaffe som fika så säger jag Starbucks. Utan tvekan.
favoritbutik: Make Up store, kanske?
favoritfärg: Så otroligt knasig fråga! Det beror ju på på vaaaad ju!
favoritmärke: Eeeeh. På vad? Kläder? Hmm, hjälp. Jag vet inte. Siants and mortals? typ? Dixie?
favoritdjur: katt
stjärna jag vill träffa. Just nu? Dilana och Tommy!.
motionerar: Periodvis stenhårt. Perodvis inte alls.
senaste fyndet: Skjorta på H&Ms herravdelning.
fulaste färgen på kläder: Hmmmm, alltså, tråkigt svar. Men allt är fint ju. Jag gillar färger. Men, kanske, orange?
senast sedda film på bio: oj oj oj! evigheter sedan. kommer fan inte ihåg. typ constantine eller nåt.
senast köpta skiva: I'm Not Dead. Pink
sparar till: USA-resan i sommar
pålägg som gäller: ost!
dagens dryck: Kaffe och vatten. I mängder!
senaste boken du läste: Djävulen bär Prada. Ganska skönt med en lättsam bok efter att ha plöjt igenom grottbjörnens folk böckerna, och alla om freja, saga och idun.
senaste maträtten du åt: Gulashsoppa på köttfärs
senaste klädesplagget du bar: Skjorta, linne, jeans, slips
senaste repliken du yttrade: ha det gött!
senaste personen du träffade: han david jag jobbade med idag.
senaste personen du pratade i telefon med: benjamin!
senaste personen du fick brev av: mamma och pappa. ett alla hjärtans dag brev/kort.
senaste gången du sov: i natt.
senaste saken du köpte: kaffe på ica
vad har du gjort idag: varit hos doktorn, kollat på första åket i herrarnas storslalom, jobbat
hur tidigt stiger du upp: mellan 7 och 10. typ.
vilken färg har du på håret: Nu? Svart.
vad har du för färg på ögonen: Melerade. Grön-Brun-Gula
är du uppväxt i stan eller på landet: Björna!
var har du ont: Överallt alltid!
kan du stå på händer: under vatten kan jag.
vad tycker du om idrott: Kul att titta på på mästerskap. .
vad har du för klocka: den på mobilen. sen har jag en jättefin Nine West som jag aldrig Anväder. Och En rosa jag fick av baby som jag heller aldrig använder.




MÅSTE KILA. JAG OCH LINNEA SKA FÖRDRIVA TIDEN MED ATT FIKA: PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback