Snart är det sommar

Japp. Det är det. Snart sommar alltså.
Jag har ju inte tänkt jobba så mycket i sommar, for once. Ska läsa sommarkurser istället. Men det är ju så myyyycket jag vill göra i sommar. Vetesjutton hur jag ska ha råd. Men vill man så kan man. Och jag vill!

Hittils ser vill-och-ska-göra-listan ut så här:


2 juni. Antony and the Johnsons på Dalhalla. Måste se. Kan inte missa!

6-9 juni Sweden Rockfestival. 6-9 juni Har ignorerat det så många gånger, men i år kommer Aerosmith. Its a must see.

1-14 juli Åka hem till Björna de två första veckorna i juli då min morbror och hans fru kommer till sverige för första gången

31 jul - 5 aug Pridefestivalen. Alla är glada! Och det kan man väl inte annat än bli glad av själv?
 
8 aug Uppsala Reagge Festival. Nu MÅSTE jag dit. Har i flera år inte kunnat. Men i år då jäklar.

sista två veckorna i augusti USA (NY-DC) Förra sommaren blev det inte av. Men nu är pengarna sparade och biljetterna snart bokade. I slutet av sommaren bär det av.

Övrigt att klämma in då tid finns
             Nån europeisk festival. Pink gör ju en liten summer festival tour i europa i sommar. Hennes sommarutomhusspelningar är något av det bästa.

             Åka till skåne! Jag har aldrig varit där. Men jag vill så gärna göra en liten tripp där nere med Gong och Nicklas. Precis som allt annat så har det inte blivit av ännu. Men i år. :) Och nu bor ju Benjamins pappa där så nu finns det ännu fler anledningar. :)


Ja, tittar man på datum och så, så är det tekniskt helt möjligt! Det kanske blir tajt med pengar. Och så. Och när jag ska hinna plugga vet jag inte. Men ändå. :) Det får bli en liten uppdatering av den här listan allteftersom våren går och sommaren närmar sig. Sen får det bli en liten summering av den i slutet av sommaren för att se hur det gick med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback